Busvervoer

Het jaar 2023 markeerde een veelbelovend hoofdstuk voor het UVV-busvervoer. Met 15 vrijwillige chauffeurs en twee busjes streven we naar essentiële ondersteuning voor de lokale gemeenschap, met een focus op veilig en comfortabel vervoer voor mensen met mobiliteitsuitdagingen.

Vrijwilligers en Voertuigen

Met trots melden we dat 15 toegewijde vrijwilligers en 2 goed uitgeruste busjes aan het begin van 2023 paraat stonden om onze missie te vervullen.

Dagelijkse Ritten
Onze vrijwilligers maakten dagelijks twee ritten, ’s ochtends en ’s middags, waarbij ze cliënten ophaalden en veilig thuisbrachten. Deze dienst was voornamelijk gericht op dementerende personen woonachtig in het ‘Buytenthuis’.

Busvervoer Buytenthuis UVV Zoetermeer

Statistieken van 2023

In 2023 voltooiden we meer dan 1000 ritten waarbij ruim 4000 passagiers werden vervoerd, wat niet alleen de efficiëntie, maar ook de impact op het dagelijks leven van onze passagiers weerspiegelt. Onze chauffeurs worden niet alleen gewaardeerd door collega’s en cliënten, wat ons inspireert om de dienstverlening te blijven verbeteren.

Grijze Reigâhs

In 2023 hebben onze vrijwilligers niet alleen bijgedragen aan het dagelijkse busvervoer, maar waren ze ook betrokken bij het ‘Grijze Reigâhs’-project. Hierbij werden oudere fans van voetbalclub ADO Den Haag naar thuiswedstrijden gebracht, waardoor ze de wedstrijden konden bijwonen. Dit initiatief heeft niet alleen de sociale banden versterkt, maar ook onvergetelijke ervaringen gecreëerd voor de deelnemers.

Grijze Reigahs UVV Zoetermeer

2023 was een jaar van groei en voldoening. We streven ernaar onze dienstverlening uit te breiden en een nog grotere impact te hebben op de gemeenschap die we trots dienen. Dank aan alle vrijwilligers, medewerkers en partners die dit succes mogelijk hebben gemaakt.